Friday, April 17, 2009

Taubat seorang hamba.


Kala aku keseorangan sunyi,dalam kegelapan aku merasakan ada sinaran yang menunjukkan aku jalan pulang.Aku mencari siapa diriku?apa tugasku?mengapa aku dilahirkan kebumi ini?dan aku tersedu sendiri......Ya Allah banyaknya dosaku ,Aku sering berjanji dan aku sering mungkiri,aku lupa pada janjimu Ya Rabulizzati.Terleka dengan dunia yang sementara,aku lemah Ya Rabb.Aku mesti bangun aku adalah pejuang aku tak akan gentar melawan nafsu musuh ketat diriku........Ya Allah kembalikan aku kepangkal jalanmu.Aku tersesat Ya Allah,aku kecewa dengan sikap ku...aku bertaubat padamu Ya Allah tidak akan mengulangi kesalahan demi kesalahan yang telah aku lakukan.Tunjukkan aku jalan yang lurus Kau tuhanku yang maha besar terimalah hambamu ini.

No comments:

Post a Comment